cheerios اخبار امنیت ممنوع احمدی نژاد

cheerios: اخبار امنیت ممنوع احمدی نژاد ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟ / محمد هاشمی

محمد هاشمی گفت: حرف‌هایی که احمدی‌نژاد و اطرافیانش زدند اگر کس دیگری می‌گفت چه برخوردی با او می‌کردند. حالا به چه علت مصلحت است به آقای احمدی‌نژاد کاری نداشته ب

چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟ / محمد هاشمی

محمد هاشمی: چه مصلحتی است که کاری با احمدی نژاد ندارند؟

عبارات مهم : سئوال

محمد هاشمی گفت: حرف هایی که احمدی نژاد و اطرافیانش زدند اگر کس دیگری می گفت چه برخوردی با او می کردند. حالا به چه علت مصلحت است به آقای احمدی نژاد کاری نداشته باشند، دیگر باید از بزرگان سئوال کرد.

محمد هاشمی در پاسخ به این سئوال که سیاسیون بعد از فوت آیت الله هاشمی راجع به اینکه چه کسی می تواند جای خالی ایشان را پر کند نام شخصیت هایی را مطرح می کردند، به نظر شما در یک سال گذشته آیا کسی توانست جای آیت الله هاشمی رفسنجانی را پر کند؟ به خبرآنلاین گفت: شاخصه هایی که آقای هاشمی داشت، هیچ کس چنین شاخصه هایی ندارد. به هر حال ایشان از جهات متفاوت می توانست یاری کند و این نوع پرسشها صوری و دستوری نیست که بگویند فلانی جای فلانی برود. اینها اکتسابی است و یک عمر آقای هاشمی این شاخصه ها را کسب کرده بود بنابراین مشابهی ندارد. در یک سال گذشته هم شاهد بودیم کسی پیدا نشد.

چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟ / محمد هاشمی

وی در پاسخ به این سئوال که آقای هاشمی آینده نگری راجع به آقای احمدی نژاد داشت و هنگامی که آن را در قالب نامه منتشر کرد، خیلی از سیاسیون آن وقت سکوت کردند یا حتی به نقد نامه آیت الله هاشمی پرداختتند ولی امروز خود آنها هنگامی که رفتارهای آقای احمدی نژاد را می بینند به نوعی مواضع آیت الله هاشمی را تکرار می کنند به نظر شما الان باید در برابر واکنش‌ها آقای احمدی نژاد چه کرد؟ اظهار داشت: من به پشت پرده حوادث آشنایی ندارم ولی این را می دانم این حرف هایی که آقای احمدی نژاد و اطرافیانش این روزها زدند اگر کس دیگری می زد چه برخوردی با او می کردند. واقعا برخوردهای بسیار سخت و زندان طویل مدت و شاید اعدام. حالا به چه علت مصلحت است به آقای احمدی نژاد کاری نداشته باشند، دیگر باید از بزرگان سئوال کرد.

مسئول دفتر مدیر فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید نامه آقای هاشمی راجع به آقای احمدی نژاد امروز نیاز است باری دیگر مرور شود؟ اظهار کرد: این نامه نشان می دهد آنچه آقای هاشمی در خشت خام می دید بعضی ها در آینه نمی بینند. ایشان آن وقت همه این پرسشها را می دید و آینده نگری کرد.

محمد هاشمی گفت: حرف‌هایی که احمدی‌نژاد و اطرافیانش زدند اگر کس دیگری می‌گفت چه برخوردی با او می‌کردند. حالا به چه علت مصلحت است به آقای احمدی‌نژاد کاری نداشته ب

محمد هاشمی راجع به عملکرد صداوسیما نسبت به آیت الله هاشمی گفت: صداوسیما سال گذشته یک هفته اول بعد از فوت آقای هاشمی خوب واکنش‌ها کرد ولی بعد دوباره مثل گذشته یاد آقای هاشمی را به فراموشی سپرد.

واژه های کلیدی: سئوال | محمد هاشمی | احمدی نژاد | هاشمی رفسنجانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار